Ekonomi

İklimlendirme sektöründe enerji dönüşümüne öncülük eden dünya markası De Dietrich Türkiye’de

Üç asrı aşkın tecrübesini geleceğin teknolojisi ve şık Fransız tasarımıyla harmanlayan dünya markası De Dietrich, Türkiye’de iklimlendirme sektörüne tez giriş yaptı. BDR Thermea Türkiye CEO’su Seçkin Çolak, “Grubumuzun altı global markasından biri olan De Dietrich; Isıtma, soğutma, yenilenebilir enerji ve şofben alanlarında yeni teknolojileri ülkemize kazandıracak. BDR Thermea Grup olarak; De Dietrich ile Türkiye’de premium segmentte yüzde 25 pazar payı hedefliyoruz. 1684 yılında Fransa’da kurulan ve dünyanın bilinen en eski sanayi markalarından biri olan De Dietrich ile enerji dönüşümünde elektrik ve hidrojen bazlı ürünleri Türkiye ile buluşturacağız.” öne çıkacağını söyledi.

Dünyadaki güç dönüşümünün öncülerinden BDR Thermea Group’un altı global markasından biri olan ve premium iklimlendirme çözümleriyle milyonlarca kullanıcı, müşteri ve bayinin güvenini kazanan dünyaca ünlü marka De Dietrich 50’den fazla ülkede sunulan kaliteli ürün ve güçlü hizmet, Türkiye’de. bir giriş yaptı. Üç asrı aşkın tecrübesini geleceğin teknolojisi ve şık Fransız tasarımıyla birleştiren De Dietrich, dünyada iklimlendirme sektörünün uzmanı olarak biliniyor.

“Çok isteyenler için” sloganıyla Türkiye’de De Dietrich; ısıtma, soğutma, yenilenebilir enerji ve su ısıtıcıları olmak üzere dört kategoride birinci sınıf ürünler ve çözümler sunmaktadır. Müşteri deneyimi konusunda da oldukça hızlı olan ve kullanıcılarına satış sonrası hızlı ve uzman hizmet vaadinde bulunan De Dietrich, marka yüzü, karizması, retoriği, sanat geçmişi ile ünlü olup, 2018 yılı için hedef kitlesinin sevgisini, beğenisini ve inancını kazanmıştır. uzun yıllar. Oyuncu Uzman Dikiş oldu.

De Dietrich kombi premium segmentte yüzde 25 pazar payı hedefliyor

BDR Thermea Türkiye CEO’su Seçkin Çolak, “Bildiğiniz üzere BDR Thermea Group, Türkiye’deki faaliyetlerine halen Baymak markasıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü markalardan biri olan De Dietrich’in Türkiye’deki gücümüze güç katacağına inanıyorum. De Dietrich ile Türkiye’de premium segmentte üç yıl içinde %25 pazar payı elde ederek toplam 50 bin kombi, 20 bin klima ve 2.000 ısı pompasına ulaşmayı hedefliyoruz. 7/24 müşteri hizmetleri temelimiz; Yetkili servisimiz ve kusursuz müşteri memnuniyeti anlayışımız ile her geçen gün büyümekteyiz. 2023 yılında 150 bayi ve 52 servis ile çıktığımız yolculuğumuzda 400 bayi ve 250 servise ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

BDR Thermea Türkiye, Baymak markasıyla 2022 yılını yüzde 120’nin üzerinde büyüme ile kapatacak.

2013 yılından bu yana BDR Thermea Grubu’nun Türkiye’deki ana markası Baymak’ın 2022 mali sonuçlarını da yükselten Nadir Çolak, “Bu yılı yüzde 120’nin üzerinde büyüme ile yaklaşık 3 milyar TL ciro ile kapatacağız. Ünite bazında kombide yüzde 21, klimada yüzde 5 büyüme ile her iki ürün grubunda da pazar payımızı önemli ölçüde artırdık. 2022 yılında ihracatımız bir önceki yıla göre Euro bazında yüzde 20 artarak 46 milyon Euro’ya ulaştı. Fransa, Arjantin, İspanya, Almanya, Gürcistan, Azerbaycan ve Özbekistan en çok ihracat yaptığımız ülkeler olarak öne çıkıyor.” BDR Thermea Türkiye’nin 2023 öngörülerini paylaşan Çolak, “Önümüzdeki yıl Baymak ve De Dietrich olarak ciroda yüzde 50, euro bazında ihracatta yüzde 25, kombi sayısında yüzde 20 ve yüzde 10 büyüme hedefliyoruz. klima sayısında.”

BDR Thermea’nın temel stratejisi: Güç Dönüşümünde Liderlik

Avrupa’nın önemli bir güç krizinden geçtiğini belirten Çolak, “Enerji dönüşümü her geçen gün daha da önem kazanan bir gündem olarak gündemimize girdi. Dünyadaki ve Türkiye’deki ekonomik gelişmeleri yakından takip ederken Türkiye’de iklimlendirme sektörünün ana oyuncularından biri olarak yatırımlarımıza hız kesmeden devam ettik, devam edeceğiz ve edeceğiz.”

Ender Çolak, BDR Thermea Group’un “Enerji ile Büyü” stratejisi çerçevesindeKüresel olarak karbon nötr akıllı çözümlere 500 milyon Euro yatırım yaptığını ve 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını yüzde 55 oranında azaltmayı taahhüt ettiğini belirtti.

Geleceğin iklimlendirme trendleri; Yenilenebilir enerji, enerji depolama, hibrit sistemler, merkezi güç dönüştürme sistemleri ve akıllı şebeke otomasyonuna sahip olduklarını belirten Çolak, enerji dönüşümünün liderlerinden BDR Thermea Group’un 100 bin liralık yatırımla ısı pompasının başına geçtiğini söyledi. 250 milyon Euro’dan fazla. Avrupa gibi iklimlendirme alanında da fosil yakıtları bırakıp elektriğe geçiyor. Bu dönüşle birlikte ısı pompası, fotovoltaik güneş kollektörleri ve bunlara bağlı hibrit sistemler önümüzdeki yıllarda hayatımızın ayrılmaz bir parçası olacak. Bu dönüşümün Türkiye’de de kaçınılmaz olduğunu bir kez daha belirtmek isterim. Türkiye’de iklimlendirme sektöründe hidrojeni daha sık konuşmaya başlayacağız” diyerek sözlerine devam etti.

Geleceğin saf yakıtı hidrojen

BDR Thermea Group’un geleceğin saf yakıtı hidrojen ile yüzde 100 uyumlu kombiler için Avrupa’nın birçok şehrinde pilot uygulamalara başladığı haberini veren Çolak, “BDR Thermea Group 2021 Gaz Endüstrisi Ödülü’nü hidrojen ve yenilikçi yaklaşımları üzerine bu çalışmalar. İngiltere’de Building Innovation Award yarışmasında ‘Most Innovative Supplier’ ödülüne, yüzde 100 hidrojen ile çalışan kombisiyle Kuzey İrlanda’da ‘Innovative Product’ ödülüne layık görüldü.”

Çolak, “Enerji dönüşümünde hem yenilenebilir enerji hem de enerji verimliliği ön plana çıkıyor. Bu nedenle ısı pompaları, hibrit ve hidrojen çözümlerine yatırım yapıyor, entegre iklimlendirme çözümleriyle güç dönüşümünde yer alıyoruz. Kombi üretim kapasitemizi yüzde 25 artırarak 500 bin kombi kapasitesine ulaşacağız. Isı pompasından sonra Avrupa’daki enerji dönüşümünün en kritik işlerinden biri olan kazan için de Türkiye’deki yatırımlarımıza ağır bir yük bindiriyoruz. Bu kapsamda yılda 34 bin adet olan kazan kapasitemizi 12 milyon Euro’luk üretim yatırımıyla 185 bine çıkaracağız. Böylece Türkiye olarak BDR Thermea’nın ana kazan üreticisi konumuna geliyoruz. Buradan Avrupa’ya önemli bir ihracat potansiyeli oluşturacağız” dedi.

“Müşteri iletişiminde yapay zeka kullanıyoruz”

Çolak, “Türkiye’nin her yerindeki müşterilerimizin bizimle ilgili duygu ve düşüncelerini takip ediyor, müşterilerimizden gelen bu geri bildirimleri hassasiyetle ele alıyoruz. Almanya merkezli bir firma ile gerçekleştirdiğimiz yapay zeka destekli müşteri deneyimi projemiz sayesinde müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine uygun ürün ve çözümler sunuyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu